30 نکته در رابطه با بازاریابی محتوا

چهارشنبه 29 دی 1395
21:10
مینا شفیعی


30 نکته در رابطه با بازاریابی محتوا

بنا به درخواست مکرر شما عزیزان مبنی بر انتشار نکات بازاریابی محتوا که در کانال تلگرامی شرکت تبلیغاتی کروشه قرار دارد امروز تصمیم گرفتیم نکاتی را که تا به امروز روی کانال کروشه قرار دادیم را برای شما عزیزان بر روی سایت نیز انتشار دهیم تا قابلیت کپی و یادداشت برداری برای شما دوستان گرامی فراهم شود.

1.شما تولید محتوا می کنید زیرا فرآیند خرید به طور اساسی تغییر کرده است. در حال حاضر شما به روش های جدیدی برای آغاز مکالمه و تعامل با مشتریان خود نیاز دارید.

2. محتوا باعث به وجود آمدن جستجو می شود، جستجو ترافیک سایت را تولید می کند، ترافیک باعث به وجود آمدن بازدیدکننده خواهد شد، بازدید کننده به سرنخ تبدیل می شود و در نهایت سرنخ به فروش تبدیل می شود.

مقاله پیشنهادی امروز کروشه: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

3.لحظه ای که ما شروع به ایجاد یک داستان قوی می کنیم، مدیران اجرایی و سرمایه گذاران آن را دوست خواهند داشت. محتوا دارای یک نیروی قوی برای ایجاد فرهنگ است.

4. به آنها نشان دهید چگونه با محتوای تولیدی قادر به جمع آوری ایمیل های افراد هستید. ایمیل ها بسیار ارزشمندند و باعث ایجاد پول می شوند.

5.بازاریابان با اشتراک گذاشتن کارهای دیگران نمی توانند برند خود را متمایز سازند یا نوآوری های خود را نشان دهند. تنها خلاقیت برنده خواهد بود.

6.تاکید بسیار کمی بر روی کمال فنی خالص در حوزه سئو وجود دارد. تاکید بیشتر بر روی تجربه کاربری است.

7.محتوا هر چیزی است که ارزشی را به فردی می افزاید. این فرد نیز می تواند با شما به کسب وکار بپردازد و تصویر برند را به خوبی بسازد.

مزایای اصلی بازاریابی دیجیتال چیست؟ این مقاله نیز میتواند در دانش شما تاثیر گذار باشد با مطالعه آن به دانش خود بیفزایید.

8. اگر نمی دانید اهداف کسب وکار شما چیست،پس باید از خودتان بپرسید. اگر یک CMO هستید آن را چاپ کنید و بر روی دیوار بزنید.

9. با نقاط درد و رنج ، کار خود را شروع کنید و محتوای خود را از آنجا سازمان بندی کنید. شما باید دید خود را عوض کنید و بگویید: چه چیزی می تواند نیازهای مشتریان را برآورده سازد؟

10. تیم هایی که با مشتریان روبرو هستند باید جریان کاری متقابل داشته باشند بنابراین هر کارمندی می تواند در یک زمان واقعی با هر بخشی از محتوا به خوبی کار کند.

11.ما می خواهیم مطمئن شویم که محتوای ما برای هر فردی که به آن نیاز دارد در دسترس خواهد بود. این اولین و اصلی ترین هدف ماست .

12. محتوا هرگز به معنای حجم نیست. پیام خود را به درستی منتقل کنید و در مورد کاری که انجام می دهید استراتژیک باشید.

بنا بر تاکید محتوا مقالات مرتبط را قرار دادیم تا شما راحت تر به مطالعه آنها بپردازید: مراحل آماده سازی محتوا برای دستگاه موبایل

13. انتشار کافی نیست شما باید بتوانید یک چشم انداز منحصر به فرد در جهان به اشتراک بگذارید که سعی دارید ان را ایجاد نمایید.

14. ایجاد محتوا همچون یک گزارش قدیمی است. شما باید به کارخانه اصلی آن سر بزنید. باید منابع را توسعه دهید.

15. نگه داشتن مشتری بسیار کم هزینه تر از به دست آوردن مشتریان جدید است.

16. این یک تصمیم استراتژیک است. یک ویراستار باید در مورد اینکه مخاطبانشان چه کسانی هستند تصمیم بگیرد.

17. کار خود را با توضیحی از مشکلاتی که شرکت شما در حال حل کردن آن است آغاز کنید. افرادی را تشخیص دهید که این مشکلات را دارند و پرسوناها را بخش بندی کنید.

18. به جای پر کردن یک سند پرسونا( شخصیت) بر اساس عواطف، بیرون بروید و با مشتریان خود ارتباط داشته باشید. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین این موضوع باشد.

19. به هنگام ساخت یک مخاطب هیچ چیزی نمی تواند جایگزین کیفیت و اصالت شود.

20. فراتر از پرسونا فکر کنید و فرضیات خود را به چالش بکشید. با مخاطبان هدف خود ارتباط عمیق تری داشته باشید. زمانی که وارد بازار کاری خود می شوید ، موارد مهم زیادی که بسیار ضروری و حیاتی هستند را کشف خواهید کرد.

21. در مورد تم ها و مسائل صحبت کنید. در مورد محصولات صحبت نکنید. چارچوبی داشته باشید که با کاربر آغاز می شود.

22. با شخصیت های موجود اشنا شوید؛ آنها را بشناسید ، قابل درک بودن داستان را بررسی کنید. ایا این موارد زندگی شما را تغییر داده است؟

23. برندهای بسیاری با این سوال کار خود را آغاز می کنند: قصد داریم در مورد چه چیزی صحبت کنیم؟ این برندها در مورد چگونگی جریان محتوا برای افرادی که به آن نیاز دارند فکر می کنند. افراد و کاربران نهایی معمولا از این محتوا استفاده می کنند.

24. با افرادی که محصولات شما را خریداری کرده اند صحبت کنید. مواردی که آنها در این فرایند مصرف کرده اند را درک کنید.

25. محتوای مفید، تعاملی و چالش برانگیز برای تصمیم گیرندگان کسب وکار فراهم کنید. باید قبل از ارائه راه حل های پیشنهادی، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهید.

26. محتوایی را که نتواند مشکلی را حل کند یا یک به روزرسانی نوآورانه برای یک راه حل قدیمی ارائه نکند، ایجاد نکنید.

27. قبل از اینکه بخواهید یک موضوعی را منتشر کنید در مورد همه چیز تحقیق و پژوهش کنید. باید بتوانید مفید بودن محتوای خود نسبت به محتوای دیگران را ثابت کنید.

28. بهترین محتوای بومی مواردی است که برند شما را در میان موارد بزرگتری قرار می دهد.

29. ایا می توانید پا را فراتر از تبلیغات سنتی ، استاتیک و یک طرفه بگذارید؟ چگونه می توانید یک ارتباط عمیق تر داشته باشید؟

30. یک راهنمای سبک و راهنمای صوتی داشته باشید که بتواند جزییات بیشتری را به کارهای شما بیفزاید.

امیدوارم از مطالعه این مبحث لذت کافی را برده باشید و با نظرات خود ما را در تهیه هرچه بهتر مقالات و موضوعات مورد علاقه خود همراهی نمایید.


[ بازدید : 356 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کانون تبلیغاتی:دیجیتال مارکتینگ|شرکت تبلیغاتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]