ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک قیمت سرور قیمت دوربین مداربسته قیمت مودم قیمت کابل شبکه قیمت گوشی موبایل قیمت لپ تاپ قیمت پرینتر قیمت تبلت قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن قیمت دوربین مداربسته داهوا دانلود آهنگ جدید خرید آنتی ویروس دانلود آهنگ جدید دانلود تک آهنگ استخدام همشهری نرم افزار حسابداری ساعت مچی بدنسازی
بستن تبلیغات [X]
مزایای اصلی بازاریابی دیجیتال چیست؟

مزایای اصلی بازاریابی دیجیتال چیست؟

دوشنبه 20 دی 1395
16:50
مینا شفیعی

عملکرد محتوا و رهبری تولید:

تصور کنید که شما یک بروشور از محصولتان درست کرده و آن را برای دیگران ارسال کرده‌اید، بروشور یک‌شکل از محتواست که البته آنلاین نیست. مشکل اینجاست که شما هیچ ایده‌ای ندارید که چند نفر بروشور شمارا بازکرده یا چند نفر آن را در سطل آشغال انداخته‌اند؟ حال اگر شما این بروشور را در وب‌سایت خود قرار دهید، می‌توانید آمار دقیق افرادی که آن را دانلود کرده‌اند و اطلاعات آن‌ها را برای تماس به دست آورید. نه‌تنها می‌توانید تعداد افرادی که مطالبتان را دریافت کرده‌اند تخمین بزنید بلکه همچنین می‌توانید تولیدات قابل‌عرضه به افراد در حین دانلود را نیز هدایت کنید.

قسمت اول این مقاله با عنوان دیجیتال مارکتینگ چیست؟ در بخش دیجیتال مارکتینگ قرار داردآن را مطالعه کنید.

مدل‌سازی اسناد:

یک بازاریابی دیجیتال به همراه ابزار مناسب به شما اجازه می‌دهد تا تمامی فروش خود را از اولین مشتری ردیابی کنید. همچنین می‌توانید استراتژی بازاریابی‌تان را تجزیه‌وتحلیل کرده و ببینید کدام قسمت عالی کارکرده و کدام بخش نیاز به بازنگری دارد.

نقطه اتصال بین بازاریابی و فروش بسیار مهم است. بر اساس اسناد منتشره توسط گروه آبردین، شرکت‌هایی که هم‌تراز بازاریابی و فروش قوی داشته‌اند، از نرخ رشد سالانه 20 درصدی در مقایسه با شرکت‌هایی که تراز ضعیف 4 درصد داشته‌اند، برخوردار بوده‌اند. شما می‌توانید چرخه خرید مشتری را با استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتال بهبود بخشیده و بازتاب مثبتی در مسیر کسب‌وکار و تجارت خود به وجود آورید.

من چه نوع محتوایی را باید ایجاد کنم؟

نوع محتوا بستگی به نیازهای مخاطبان شما در طول خرید دارد. شما باید با ایجاد خریدارهای شخصی برای شناسایی اهداف و چالش‌های مخاطبان خود در رابطه با تجارتتان شروع کنید (با استفاده از قالب‌های رایگان). در سطح عمومی، محتوای آنلاین شما باید باهدف دستیابی مخاطبان به اهداف و غلبه بر چالش‌هایشان باشد. بعدازاینکه آن‌ها آماده مصرف این محتوا شدند، شما باید درباره اینکه آن‌ها در کدام مرحله از خرید هستند، فکر کنید. ما این را نقشه محتوا می‌نامیم.

با استفاده از نقشه‌برداری از محتوا و مطالب، هدف این است که برای هدف قرار دادن محتوا باید:

ویژگی‌های کسی که می‌خواهد آن را مصرف کند.

اینکه آن فرد چقدر به خرید محصول نزدیک شده است

برای کمک به شما در انجام این کار، ما یک قالب نقشه‌برداری از محتوا را به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهیم. در اینجا ما گزینه‌هایی را که در هر مرحله می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد را بیان می‌کنیم:

مرحله آگاهی: پستهای وبلاگ. یک‌راه عالی برای افزایش ترافیک اصلی شما، هنگامی‌که با یک سئو و کلمات استراتژیک همراه می‌شود

اینفوگرافی: بسیار قابل اشتراک‌گذاری. به این معنی که شانس خود را هم‌زمان با اشتراک مطالب از سوی دیگران در شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید.

فیلم کوتاه: این نیز بسیار قابل اشتراک‌گذاری است. می‌توانید از طریق یوتیوب اقدام کنید.

مرحله نظر: کتاب‌های الکترونی: برای هدایت محتوایی بسیار خوب هستند زیرا عموماً از یک پست وبلاگی یا اینفوگرام جامع‌تر هستند، به این معنی که احتمال اینکه افراد بیشتری از این طریق تبادل اطلاعات کنند بیشتر است.

گزارش تحقیقی: این نیز یک کار باارزش محتوایی بالاست. گزارش کار و تحقیق و ارائه داده‌های جدید، می‌تواند سطح آگاهی عمومی را نسبت به تجارت شما بالا ببرد. این کار اغلب توسط رسانه‌ها و مطبوعات صورت می‌گیرد.

Webinar ها: یک فرم مفصل‌تر و تعاملی‌تر از ویدیوها هستند. یک فرمت محتوایی مؤثرتر از وبلاگ و فیلم که برای مرحله در نظر گرفتن، پیشنهاد می‌شود.

مرحله تصمیم‌گیری: مطالعات موردی: وجود مطالعات موردی دقیق در وب‌سایت شما می‌تواند شکل مؤثری از محتوا را برای کسانیکه قصد خرید از شمارا دارند فراهم کند.

مشتریان: اگر مطالعات موردی مناسبی ندارید، می‌توانید از توصیفات کوتاه استفاده کنید. برای برندهای B2C کمی عامیانه‌تر باشد. اگر شما برند یک لباس هستید، می‌توانید عکسی از افرادی که لباس شمارا پوشیده‌اند با یک هشتک منتشر کنید تا افراد دیگر راحت‌تر بتوانند آن‌ها پیدا کنند.

مقاله در رابطه با راههای افزایش بازدید کاربران موبایل را میتوانید مطالعه کنید تا آگاهی خود را در این رابطه افزایش دهید.

چقدر زمان می‌برد تا نتایج را ببینیم؟

با بازاریابی دیجیتال شما قادر خواهید بود نتایج را بسیار زودتر ازآنچه انتظار داشتید ببینید، هرچند به خود شما هم‌بستگی دارد. اگر شما برای ساخت شخصیت خریدار جهت شناسایی نیازهای مخاطبانتان، زمان بگذارید و بر کیفیت محتوا و جذب مخاطبان تمرکز کنید، به‌احتمال‌زیاد در کمتر از شش ماه نتایج درخشانی خواهید دید. اگر پرداختن به تبلیغات بخشی از استراتژی دیجیتال شماست، به نتایج سریع‌تری دست خواهید یافت؛ اما توصیه می‌کنیم به تمرکز بر روی ساخت دسترسی آزاد به محتوای سایت، سئو و رسانه‌های اجتماعی در بلندمدت بپردازید که قطعاً موفقیت پایداری خواهید داشت.

آیا به یک بودجه عظیم برای بازاریابی دیجیتال نیاز دارم؟

مثل هر کار دیگری، این مسئله به فاکتورهایی که شما به استراتژی بازاریابی‌تان می‌خواهید اضافه کنید، بستگی دارد. فرض کنید که شما در حال حاضر یک سایت دارید و تمرکز شما بر روی تکنیکهای ورودی مانند سئو، شبکه‌های اجتماعی و ایجاد محتواست، در این صورت خبر خوب این است که شما نیاز به بودجه چندانی ندارید. با بازاریابی داخلی، تمرکز اصلی بر روی ایجاد محتوای باکیفیت بالا برای مخاطبینی است که قصد فروش کالای خود به آن‌ها رادارید، مگر اینکه قصد برون‌سپاری کار خود را داشته باشید که تنها بودجه‌ای که صرف می‌کنید وقتتان است.

با تکنیکهای خروجی، مانند تبلیغات آنلاین و لیست ایمیل خرید، بدون شک هزینه هائی خواهد داشت. آنچه باعث می‌شود که هزینه‌های شما پائین بیاید؟ این است که شما انتظار دارید از این تبلیغات، چه نتیجه‌ای به دست بیاورید؟

به‌عنوان‌مثال با استفاده از PCC در تبلیغات گوگل، شما پیشنهاد خود را در مقابل دیگر شرکت‌هایی که در صنعت شما مشغول‌اند، برای قرار گرفتن و نشان داده شدن در بالای نتایج جستجوی کلمات کلیدی مرتبط باکارتان در گوگل، قرار می‌دهید. بسته به رقابت کلمات کلیدی، این می‌تواند مقرون‌به‌صرفه یا دارای هزینه سنگین باشد. به همین دلیل، ایجاد یک جستجوی مستقل، می‌تواند یک ایده خوب باشد.

بازاریابی موبایل در کجای این معادله قرار دارد؟

یکی دیگر از مؤلفه‌های کلیدی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی موبایل است. در حال حاضر بیش از 60 درصد کاربران، از موبایل استفاده می‌کنند و این در مقایسه با کاربرانی که از دستگاه‌های دسکتاپ استفاده می‌کنند، بسیار قابل‌توجه است. این به این معناست که بهتر است بازاریابی دیجیتال خود را اعم از صفحات وب و دیگر رسانه‌های جمعی، به تلفن همراه منتقل کنید. اگر شرکت شما دارای یک اپلیکیشن یا برنامه‌ای برای نصب بر روز گوشی‌های تلفن همراه بانام تجاری خودتان داشته باشد،

کاربران را قادر می‌سازد که برند و محصولات شما در تعامل دائم باشند و درواقع زیرپوشش بازاریابی دیجیتال قرار می‌گیرند. کسانی که از طریق تلفن همراه با شرکت شما ارتباط برقرار می‌کنند نیازمند یک تجربه مثبت، درست مانند آنچه بر روی دسکتاپ تجربه می‌کردند، هستند. این به این معنی است که شما باید یک وب‌سایت متناسب با گوشی‌های موبایل و پاسخگو برای کاربران این گوشی‌ها طراحی کنید. این کار همچنین به معنای کاهش شکل و فرمت اطلاعات محتوایی برای آسان‌تر کردن دانلود آن، از طریق گوشی همراه کاربران نیز هست.

راههای بسیاری برای بهینه‌سازی معرفی محصولاتتان به کاربران تلفن‌های همراه وجود دارد و مهم‌تر اینکه چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بر روی گوشی‌های تلفن همراه، پیاده کنید. این مسئله امکان ایجاد تجارب جدید دیجیتالی را برای شما و کاربران تلفن همراه فراهم کرده و شما را کسب نتایج بهتر امیدوارتر می‌کند.

من آماده امتحان بازاریابی دیجیتال هستم. اکنون باید چکار کنم؟

اگر شما آماده انجام بازاریابی دیجیتال باشید، به این معنی است که حداقل بخشی از مخاطبان آنلاین خود را به دست آورده‌اید. بدون شک شما می‌توانید از بعضی حوزه‌های استراتژی خودتان که به بهبود اوضاع کمک کند، استفاده کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا مقالات مورد نظر شما را در شرکت تبلیغاتی کروشه قرار دهیم.


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کانون تبلیغاتی:دیجیتال مارکتینگ|شرکت تبلیغاتی است. || طراح قالب avazak.ir